Lupta de a fi cei mai buni

De 21 de ani, Evenimentul zilei vă oferă, zilnic, cele mai importante sau interesante ştiri. Sunt câteva milioane de oameni care, de-a lungul acestor ani, au citit ziarul cu bulină roşie, gândit în 1992 de Ion Cristoiu.

casino en ligne phpaide.com

Categoric, perioada romantică a jurnalismului românesc a trecut, s-a stins încet-încet, pe la începutul anilor 2000, când mogulii şi-au făcut apariţia. Astăzi vorbim de o industrializare a presei, în care factorul economic primează, fie că vorbim de tirajul ziarului pe hârtie cu miros de cerneală tipografică, fie de suportul de on-line, accesat de pe computer, laptop sau telefonul mobil. Suntem încă mulţi dintre jurnaliştii de acum 21 de ani care ne-am adaptat tehnologiei moderne, deşi încă avem nostaligia pixului alergând pe foaia de hârtie sau a maşinii de scris ce muşca cu dinţii din coala albă. Unii am început lângă Ion Cristoiu, alţii în cadrul echipelor care au urmat, însă pe toţi ne-a unit brandul EVZ şi spiritul viu de a da partenerilor noştri, cititorii, un ziar interesant, în pas cu vremurile.

Evident că sunt subiectivă când scriu despre primii 5 ani ai Evenimentului zilei, fiindcă aceea e perioada în care am construit alături de colegii mei, sub bagheta lui Ion Cristoiu, cel mai puternic ziar care a schimbat faţa presei post-decembriste.

Atunci noi, vreo 200 de tineri, am fost cei care am făcut ca sute de mii de oameni să stea la coadă la tarabă, în fiecare dimineață, ca să cumpere ”Bulina roșie”. În anul 1995 tipăream 600.000 de exemplare.

Noi eram cei care aflam primii despre ce se întâmpla în spatele ușilor închise de la Cotroceni, de la Palatul Victoria și din restul instituțiilor. Publicam mereu ştiri pe care oamenii nu le auzeau la televizor. Această politică editorială o avem şi acum. Iar dacă e vorba de un eveniment pe care-l difuzează toată media, reporterul EVZ va aduce mereu un plus de informaţie care să facă distincţia. Luptăm să supraviţuim crizei economice fiind singurul cotidian naţional al cărui acţionar majoritar este un ziarist, Dan Andronic. În opinia noastră, ”rețeta ideală” este cea care va reuși să aducă în mâna cititorului atât marketing și publicitate, dar și conținut editorial care să-i dea satisfacția lecturii şi să-i motiveaze gestul de a plăti un ziar sau de a ne accesa site-ul. Iar faptul că dumneavoastră, cititorii aţi devenit în ultimele opt luni mai mulţi, că ne scrieţi despre problemele cu care vă confruntaţi sau că ne furnizaţi ştiri este un semn că ne aflăm pe drumul cel bun. Pentru asta vă mulţumesc în numele echipei EVZ.

P.S. Pentru ca primim multe sesizari de la cititori ca nu gasesc ziarul la chiosc si pentru ca nu avem cum controla distributia, singura solutie pe care o recomandam este abonarea la EVZ. Costul este mai mic, iar modalitatea de a face abonament este foarte usoara: prin sms sau prin mail. Editia print, care contine materiale exclusive, costa 8 euro cu TVA inclus pentru o luna.

Lasă un răspuns