Cateodata mi se pare ca noi, romanii, suntem atat de stupizi… Inventam reguli nebunesti, exersam democratia dupa concepte ~originale~, ce le etichetam ca fiind europene, ne autosperiem cu tot felul de indicatii ultimative venite de la UE sau NATO, pentru situatii derizorii, de care ar rade si curcile. De multe ori, ce mai, suntem mai catolici decat Papa! Aseara, am vazut la tv un clip publicitar, cu o precizare ce m-a lasat masca. Un vanator trage in aer, iar de sus incep sa-i cada la picioare rate salbatice. Un tip ne spune ceva despre viteza crescuta pe net, daca te abonezi la o anume firma, iar in josul ecranului, sub ratele moarte, sta scris un text: ~Pentru acest clip nu s-au folosit animale adevarate!~
Ati vazut ceva mai stupid?! O fi fost impus textul de ecologisti sau de vreo lege de protectie a animalelor, de frica CNA-ului?!! Pai, atunci de ce nu scriu si ailalti ca marmota care inveleste ciocolata nu e adevarata?! Fiindca, nu-i asa, s-ar putea interpreta ca este exploatat bietul animalut, pus la munca in vreme ce vaca Milka sta tolanita ca…o vaca! Sau de ce nu sunt avertizati copiii ca ~ciocoflenderul~ lui Florin Piersic nu e un membru al vreunei etnii cu care n-au voie sa se joace?! Chiar ma intreb, cum o fi fost difuzat atat de haotic, fara precizarile de rigoare clipul cu goliciunea aia de pasare ~Zboara puiule, zboara!~? Cat o fi fost de chinut micutul de Crevedia – lipsit de cap si de picioare, jumulit la abur si stampilat, iar nimeni nu s-a gandit sa ne spuna ca e o iluzie! Incalificabil! Nuuuu?!!

Eu nu mă mai ating de Milka, pentru că marmotelor le poate cădea păr. De asemenea, în „Pilda pisoiului rău”, nu a fost folosit un pisoi adevărat!
Mai catolic decât Papa n-am devenit, dar nădăjduiesc să fiu mai ortodox decât Patriarhul. Am ţinut să fac aceste precizări, în spiritul asiatic ce mă animă…
Pe mine m-a uimit stupizenia reclamei din alt punct de vedere. Gâştele sboară în cârd, la păsări se trage cu alice. Se întâmplă deci să cadă câte patru, nu e nici o filosofie. Reclamele la internet sunt, de cele mai multe ori, anti reclame. Dar cine stă să mai analizeze reclamele când internetul merge atât de prost. De exemplu, sunt abonamente de Internet de diferite viteze. Când mi-am făcut abonament, primul gând a fost să mă înfig la pachetul cu viteză mare. Şi am întrebat şi eu pe omul de contact, „îmi garantaţi această viteză?”. El a răspuns suav şi româneşte, NUUUUUU!, această viteză este cea maximă. Obişnuit ca lucrurile în România să meargă la minim, am luat deci viteza minimă. Probabil că singura garanţie a internetului este că îţi pică accesul taman când ai mai multă nevoie de el.
Dar pentru că topicul era totuşi cu şi despre reclame, mai „catolică” este cea cu Moş Crăciun care nimereşte cu tirul… pardon, cu renii în casa omului. Mesajul? Să nu bei bere de Crăciun şi apoi să te urci la cârma saniei. „Prietenii ştiu de ce…”. Se zvonea că şi Rudolf le cam bea, că de aia are nasul roşu… dar să nu mă spuneţi că v-am spus.
@Vania
Tu, cazace, ai grija cu tablourile alea pe care le tot pui la posturi, ca nu dai nici o explcatie la ele si cineva ar putea sa interpreteze! Am vazut ca vizita la Patricia nu ti-a adus Muza si ai plesnit o englezeasca de nu te recunosc.Hai, mobilizeaza-te pentru ultimul text pe anul asta!
@Bibliotecaru,
Facut cafeaua, netul merge la viteza maxima (probabil ca dintre utilizatori sunt pe la munte sau la shopping)! Dupa ~blocajul~ de ieri, azi pot zice ca ma rasfat cu o raita matinala pe blogurile prietenilor. Fara Rudolf betivul, marmota-sclava sau tipul ala spanzurat de gat cu o sarma ghimpata! Ma si gandeam, in timp ce se derula calupul de publicitate, ce le-or explica parintii copiilor care pun intrebari despre ce vad pe micul ecran?! Grea misiune pentru un tatic sau o mamica sa explice pustiului de 4-5-6 ani, de ce se impleticeste renul lui Mos Craciun si intra cu capul in zid sau ii canta unui nene!
M-am mobilizat, dar nu garantez că-i ultimul post… Mai avem şi mâine o zi!
Limba şarpelui e trântită cu copy/paste, aşa că nu m-am înjosit, cum s-ar putea înţelege…
Citit postul! Si…Oau! Sa inteleg ca esti bantuit de fantasmele feminitatii?! Baga si tu un PS pentru cei mai nistiutori in ale literaturii, ca poate cred ca Eva e un homosexual! Eu una ma duc sa-mi manifest feminitatea post-modernista nitel prin piata, fiindca maine vreau sa pregatesc curcanul de revelion. Ii pun funda din fasii de morcov si botine argintii. Oricum, imi invit prietenii ce zabovesc pe la mine sa dea o raita si pe blogul tau, pentru reincarcarea bateriilor spiritului.
eu cred ca nu tine de norme europene, ci de faptul ca cei mai multi dintre cei care lucreaza in publicitate considera ca „poporul” e prost. Si atunci nici ei nu se chinuie sa faca o reclama inteligenta…sunt putini cei care chiar se gandesc mai mult de doua zile la un concept pt un clip publicitar.
@Teo,
sigur ca nu tine de norme europene, eu ziceam ca le inventam noi si ne autosperiem cu ~bau-baul~ din Vest. Sunt baieti in publicitate care au facut si lucruri marete, dar sunt unii…. Nu-i mai putin adevarat ca si beneficiarii, aia de dau banul pe astfel de productii, sunt departe de inteligenta…
asa e simona, si beneficiarii lasa de dorit…
si da, de cele mai multe ori folosim normele europene pe post de sperietoare. este bine, este rau? habar n-am…suntem atat de departe de ce inseamna o tara civilizata, ata de departe de tot ce inseamna respect fata de banul public, adica fata de contribuabil, incat cred ca nici bau-bau-l asta nu este o sperietoare potrivita.